Träning igår

Igår efter jobbet mötte jag upp Jossi och så knatade vi ner till IP och sparkade lite boll i rinken. De hade ställt dit sjumannamålen så vi bollade och skjöt lite skott. Det var hur kul som helst, nu längtar jag tills vi börjar spela utomhus! Om det inte blir mycket snö i helgen så kommer vi börja ute på måndag! Wiho!

Efter ett tag knatade vi bort till gympasalen till fotbollsträningen som gick sådär. Det har gått lite halvdåligt de senaste gångerna. Det känns inte som jag förbättras, snarare tvärtom. Motivationen är väl inte på samma nivå som den var innan, så jag hoppas och tror att den kommer bli lite bättre så fort vi kommer ut och förhoppningsvis kommer jag göra bättre ifrån mig då.

Idag fick jag blommor av Emma, jättefina påsklijor som nu står i krukan på mitt kontor. Hon jobbar sin sista dag idag innan hon går hem för att invänta sin lilla bebis som kommer inom några veckor, så jag fick en liten hejdå-blomma. Det var himla gulligt av henne tycker jag. Det kommer bli tråkigt utan henne här, hon är den jag kommit närmast av alla tjejer på jobbet så det känns tråkigt att hon ska vara borta i ett helt år.

Kommentarer
Postat av: martin t

bara köra på;) formsvacka kanske, blir bättre ska du se.
men vad gör du på jobbet:D ? alltså jag undrar vad du jobbar med..

2008-04-04 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0