Sprit på apoteket?

Enligt mitt inlägg igår så köpte jag mitt brännvin på apoteket. Det stämde ju såklart inte riktigt, hehe.

Träningen igår gick halvbra. Jag kommer inte ihåg att jag varken gjorde något bra eller dåligt. Jag fällde Jossi så hon gjorde en djupdykning rakt ner i gräset och låg och krälade och grinade illa ett tag, det var skitkul! Jag och Jossi drog hem till mig efter träningen och kikade på fotboll och åt snabbmakaroner med ketchup och bearnaisesås. Jag har nu lyckats fått min delikatess omtyckt av Jossi, så hon äter också snabbisarna med kerre och bea.

Idag är det sista april. Den dagen om året flest småkisar och yngel tar sin första riktiga fylla och drar i sig en 2.8 och ligger och krälar på stadshustrappan i Sandviken (Jag pratar absolut inte om min första fylla nu.. eh..). Jag ska fira den med en jättefylla med mina vänner i Järbo. Grillning och alkohol i stora mängder är planerade. I alla fall för min del. Lina, är du med?

Idag har jag så sjukligt mycket att göra på jobbet. Det är årsbokslut idag, så precis allt ska in i systemet. Inte nog med det så jobbar vi ju bara halvdag idag (till 12) så jag måste jobba som en fullkomlig idiot för att hinna med allt.

Jobba jobba..


Kommentarer
Postat av: jossi

det var inte kul när du fällde mig ..
mitt knä pajjade jue ! ;P ..
och du kommer få igen, det lovar ja .

2008-04-30 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0