Snabb leverans

Idag när jag kom hem på lunchen så hade jag fått paket! Min beställning från Bluebox.se hade kommit. Snabb leverans eller vad? Jag tog med mig spelen och boken till jobbet och nu har jag läst igenom de flesta frågorna och uppgifterna man ska göra i de olika spelen. Det finns några riktigt pinsamma frågor faktiskt. Jag måste nog vara snorfull om jag ska utföra vissa av de uppgifter som står. Men så satans roligt kommer det bli. Nu ska jag bara dra ihop en fest med folk som inte är fega för att bjuda på sig själv. Hihi.

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli halv 5 så jag får åka hem någon gång. Jag ska dra till ICA och handla grejer till 2 pajer jag ska göra ikväll då jag är den som har bakningen i morgon på jobbet. Jag tänkte dra ihop en hallon/rabarberpaj med vaniljvisp. Jag vet inte om de har rabarber på ICA? Annars blir det bara med hallon, kanske lite blåbär. När jag handlat ska jag skynda mig hem för Janne och Ewa skulle tydligen bjuda på korv med bröd. När jag svept korven ska jag hämta upp Jossi och dra hem och svira om till fotbollskläder och springa ner till fotbollsträningen som börjar klockan sju. Efter den ska Jossi med hem och leka ett tag är det tänkt. Världens bästa Jossi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0