Mätt

Jag hade mat hemma! Jag gjorde ju för sjuttsingen en sallad igår som jag vräkte i mig när jag kom hem. David fick äta rester från i förrgår eftersom han inte är så värst förtjust i grönsaker.

Nu sitter jag och tittar ut på den klarblå himlen från mitt kontor. Jag vill inte sitta instängd här inne länge till, jag vill UT. Jag vill hem och hämta Zelda och slänga oss på en filt i solen och titta på alla människor som går förbi på trottoaren. Eller bara ligga ner på rygg och titta upp i luften skulle också vara skönt.

Jag har beställt grejerna från Bluebox.se nu i alla fall. Så om jag har tur kommer ett paket till mig på fredag, annars får jag vänta till måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0