Lite stressigt

Igår tog jag Jossi med mig och drog in till Valbo. Jag handlade en påse hundmat för 600 spänn till stormonstret. De påsarna räcker i nästan 2 månader så det är inte så fasligt dyrt. Vi åkte sen till IKEA och köpte lite glödlampor till David, 48 stycken för att vara exakt. H&M och Carlings hann vi med en snabbis också innan vi åkte hemåt igen. Väl hemma drog David iväg så fort vi kom hem för att laga bilen, och jag och Jossi kollade på tv och slappade.

Idag har jag hur mycket som helst att göra, så jag har egentligen inte tid att sitta här, men jag kan inte låta bli. Dagen har gått sjukt sakta, jag vill att arbetsdagen ska ta slut FORT så att jag får springa ner och träna och leka lite med Jossi.

Nu håller jag på att somna här. Det ska jag inte göra igen. I förrgår somnade jag på skrivbordet i 10 minuter och vaknade med ett ryck och en stor dregelfläck på mina ordererkännanden här. Jag hade alltså lutat huvudet rätt fram så att pannan slog i min space-knapp och somnat. Jag hade ett märke i pannan ett bra tag efteråt som jag dolde med luggen. Jag hoppas ingen såg mig?


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!

http://natalieb.blogg.se/tvling.html

2008-04-03 @ 14:17:18
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0