KlantBrutus..

I morse ramlade Brutus ur sängen. Både jag och David låg och drog oss då vi inte orkade kliva upp med en gång. Brutus satt i sängkanten och viftade på svansen och väntade på att vi skulle kliva upp. Han ställde sig och ruskade hela kroppen och rätt som det var hörde vi en stor smäll och massa saker som skramlade. Millisekunden efter det hörde vi några snabbt trippande tassar och så hoppade Brutus upp i sängen och såg förvånad och lite brydd ut. Han gjorde inte illa sig men han såg så himla rolig ut.

Zelda har också ramlat ur sängen några gånger. Hon ligger rätt nära kanten hela nätterna och när hon sträcker på sig brukar hon rulla runt. Ibland missbedömmer hon avståndet till kanten och det blir en rejäl smäll när hon slår hela sin 24-kilos kropp på golvet. Hon reser sig upp, drar en djuuuup suck och går och lägger sig i vardagsrummet.

Igår var Jossi som vanligt hos mig och lekte medan David jobbade över. Man kan nästan säga att Jossi är min nya sambo och David har flyttat till jobbet där han spenderar 90% av sin vakna tid. Vi kikade på L Word och lagade mat. Jossi åkte hem lagom till David kom hem. Vi tittade på Discovery ett tag innan vi hoppade i säng vid midnatt. 

Jag tror jag har åkt på nå skit i mitt högra smalben. Jag vetetusan vad jag har gjort för något. Det kan vara en streckning, är inte säker. Benhinneinflammation borde det inte vara för då borde jag ha känt en stegvis ökande smärta under de senaste träningarna, och det har jag inte gjort. Jag har klistrat på 4 feta Salompas djupverkande värkplåster så vi får se om det blir bättre efter denna dagen, annars måste jag vila från träningarna ett tag. Igår när jag körde bil och gasade gjorde det till och med ont, riktigt jävla ont! Jag vill inte missa några träningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0