Jävla kärringknöl

Jag känner mig totalt död. Att jobba såhär många dagar utan någon ledighet tar på krafterna. I morse kom jag knappt ur sängen. Jag fick stressa som en idiot för att hinna till jobbet, ändå blev jag 6-7 minuter sen. Jag behöver sömn. I kväll ska jag nog försöka komma i säng TIDIGT, runt niotiden kanske (fast det kommer ändå sluta med att jag sitter i soffan och glor på något intressant tvprogram fram till elva på kvällen innan jag till sist kommer i säng och somnar strax före tolv).

Igår var första utomhusträningen. Det var ovant och gruset var ojämt och gropigt så mina fötter vrickades några gånger, men det gick bra. Det var superkul att äntligen få komma ut, även om det var ett riktigt skitväder. Det är bara drygt 1 månad till säsongen börjar, jag börjar bli lite smått nervös nu faktiskt.

I morse slog jag kärringknölen i dörrkarmen till förrådet! Jag trodde på allvar att armen dog från armbågen och ner. Det gör så sablans ont och jag fick inte fram ett enda ord, utan jag vek mig dubbelvikt och höll mig för armbågen och grimaserade värre än någonsin. Jag blev yr och det blev myrkrig i mina ögon. Jag hatar att slå i kärringknölen!

Åh, klockan är snart halv tio! Det betyder fika och risifrutti. Yum!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, du har helt rätt. Lägga onödigt tid på mongos är onödigt, men dock lättare sagt än gjort. >.

2008-04-08 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0