Jag har alltid rätt

Igår sprang jag omkring hemma och sjöng för mig själv. David var på toaletten och försökte komma så långt bort från mina vackra toner som möjligt. Jag förstår inte varför han håller för öronen när jag sjunger?

Jag(tar i för kung och fosterland): GRÄÄÄNS ÖVER SJÖ OCH STRAAAAND, STJÄÄRNAN UR FJÄÄÄRRAAN
David(sticker ut huvudet från toaletten och kollar på mig med klotrunda ögon med ögonbrynen högt upp i hårfästet): Vad sjöng du sa du?
Jag(tar i ännu värre än förra gången): GRÄÄÄNS ÖVER SJÖÖÖÖ OCH STRAAAAAAND......"
David: Eh, Jessica, du sjunger fe..(Här avbröt jag honom och skrek)
Jag(skitarg): VADÅ, PÅSTÅR DU ATT JAG SJUNGER FEL!?
David(med lugn röst): Ja Jessica, det gör du. Man sjunger GLÄNS över sjö och strand, inte gräns..
Jag(här kom jag på att David faktiskt hade rätt): ALDRIG att det är så som du säger! JAG har rätt! JAG har alltid rätt David. Har du inte förstått det än?

Sen gick jag. Jag vann.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Janet, vill du sjunga "Gräns" så sjung det då.. Fast det låter ju väldigt konsigt, kan en stjärna gränsa, gränsla? ja, beror ju på vad det är för stjärna. porrstjärna?

2008-04-02 @ 14:31:52
URL: http://missvixxen.blogg.se
Postat av: Mickan

Ja hon är underbar och just låten Samson har etsats sig fast i skallen =)

Tycker din version av låten va bättre..gräns alltså =)om inte annat roligare *ler*

2008-04-02 @ 18:30:10
URL: http://mickand.blogg.se
Postat av: Lina K.

hahaha.. kan DU ha fel.. nää dom måste helt enkelt skriva om låten nu..

2008-04-02 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0