I'm alive

Jag lever! Jag har bara inte tid att uppdatera bloggen på helgerna, det finns så mycket annat att göra då.

Fast när jag tänker efter på vad jag har gjort i helgen så kan jag inte minnas att jag gjort särskilt mycket. I fredags var jag med Jossi, i lördags var jag med Jossi, i söndags var jag med Jossi. Och den tiden jag inte var med Jossi var jag med David.

Jag och fröken åkte in till Gävle i går för att köpa ett par fotbollsskor till mig. Jossi blev lite smått avundsjuk när jag köpte de paren hon ville ha, hihi. 1300:- tyckte jag var ett bra pris, dessutom var de nedsatt och hade kostat 2000:- Som hittat. Jag köpte ett par Björn Borg boxers också, och på H&M köpte jag strumpor och 4 par kalsipper, till MIG, inte David. Jag tycker att den modellen är skön, även fast det är en stor pungpåse i fram, men det gör inget.

Nu är det måndag igen. Hoppas veckan går snabbt så helgen kommer igen. I morse sov vi över. 06.56 vaknade vi, way för sent för att jag ska hinna till jobbet i tid. 07.42 satt jag in klövarna innanför dörrarna på jobbet, inte allt för sent med andra ord.

Jag längtar helt galet mycket till träningen ikväll då jag ska använda mina skor! Jag testade dem igår hemma hos Jossi och lyckades bolla till 51, det var väl rätt bra gjort ? ;) Fast bollen var en fyra, så vi får se hur det går idag att bolla med en av våra femmor.

Nu får tiden ta och rinna iväg så klockan blir 19.00 någon gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0