Hey

Igår efter jobbet lekte jag med Jossi. Vi bakade en kladdkaka som råkade bli sockerkaka då den stod i ugnen för länge, men den var god ändå med en halvliter vaniljvisp till.

Min mp3-spelare har fått epilepsi! Jag tappade den i marken igår när jag skulle lägga den i fickan. När jag sedan försökte knäppa på den blinkade den galet mycket i några sekunder innan den dog helt. När jag tryckte igen hände samma sak men anfallet slutade efter ett tag igen. När jag kom hem bytte jag batteri och då fungerade den igen. Jag provade och knäppa på och av den, och vissa gånger får den sina anfall och blinkar som en galning men till sist fungerar den igen. Stackars min älskade lilla mp3-spelare!

I morse när jag vaknade blev jag lite smått arg. Jag trodde minsann det var slut på de där vita prickarna som faller från himlen, men tydligen inte för det kommer mera! Nu är det alldeles vitt på marken här utanför. Jag vill ha sommar, NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0