Helgen+gårdagen

Matchen i lördags gick inge vidare alls. Vi förlorade med 3-0. Jag spelade högerback för första gången i hela mitt liv. Jag har knappt varit back på träningarna, så det var lite annorlunda att spela. Dennis utsåg mig dessutom lagkapten. Inte för att jag lyckades göra något särskilt med den rollen. Nej, bättre lycka nästa gång. Då har vi förmodligen med oss både Sofia och Kicki som spelar stor roll i laget.

Senare den kvällen dränkte jag mina sorger över matchen med sprit hemma hos Pålman och Carro. Herren i huset fyllde år så det var ett litet kalas för honom. Vi grillade och spelade kort och blev fulla. Det var riktigt trevligt även om gänget försökte supa ner mig med olika ölspel. Lina och jag hällde i oss alkohol och blev rätt kalas, men jag höll mig lugnare än senast iaf ;)  Klockan blev 4 innan jag var hemma i sängen. Lina och Sumpa fick gå med mig hem eftersom de hade skrämt skiten ur mig med diverse spökhistorier. Och som många vet är jag livrädd för både mörker och monster.

På söndagen njöt jag av min första lediga söndag som jag egentligen skulle jobbat. Äntligen slipper jag ICAskitstället. David jobbade hela dagen så Jossi var hos mig och lekte. Senare på kvällen drog vi hem till henne och var barnvakt åt hennes dösöta småsyskon. Nu vill jag också ha bebis!

Igår var det andra uteträningen. Den gick rätt bra faktiskt. Roligt var det i alla fall. Längtar som tusan tills vi kommer ut på gräs om några veckor. Jag MÅSTE ha ett par nya fotbollsskor. Jag har lånat de båda paren jag har. De jag hade förra säsongen lånade jag av en tjej som har 40 i storlek så de är way för stora, och de andra lånade jag av Jossi till träningsmatchen, och de sitter perfekt! Ett par skor som sitter som de gör måste jag hitta!

Kommentarer
Postat av: jenpen

Ja, man blir sjukt imponerad av deras fantasi. Har aldrig slått tanken av att skapa med knäckebröd, men jag måste ju erkänna att man blir rätt sugen på att testa själv, hehe :D

2008-04-15 @ 15:21:53
URL: http://ramboo.blogg.se
Postat av: Sofia

Blev nästan lite rörd av ditt inlägg..

2008-04-15 @ 16:44:53
URL: http://missvixxen.blogg.se
Postat av: jossi

skaffa barn redan ? .. ojjojj ! .. dom är ba söta när dom är små sen blir dom dryga ..

2008-04-16 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0