Helgen

Helgen har varit bra. David har jobbat hela helgen så jag har varit med Josefine hela helgen. I fredags tog vi det lugnt hos mig. I lördags vaknade jag klockan åtta på morgonen, klev upp och gick ut och gick klockan nio. Jag och Brutus tog en långpromenad ner till Kvarnåker och tillbaka. Sen ringde jag Jossi och vi åkte ner och spelade lite fotboll med Sofia på IP. Sofia skjöt en av sina bollar med torpedfart rakt på min hand så den dog ett tag, nu är den helt blåslagen. På eftermiddagen kom Elias och han blev nog ganska snabbt förälskad i Jossi. De lekte och spelade Wii medan jag lagade tacopaj. Conny, Zara och Amanda kom och hälsade på en sväng också. På kvällen slappade vi framför tvn, David var nere hos Pålman och tog några öl. Igår ringde jag och väckte Jossi. Sen åkte jag, Elias och hon upp till Conny och Zara för att hoppade lite studsmatta med Amanda. Vi var där några timmar innan mamma kom och hämtade Elias igen. Jag och Jossi drog hem och vilade ett tag innan det var dax att svira om till fotbollskläder för träningsmatch nere på gamla IP mot småpojkarna. Den gick inte bra alls, vi förlorade med 5-3. Lagkapten fick jag vara i alla fall. Undra om jag kommer vara det fortsättningsvis?

Det var en liten sammanfattning av min helg. Hoppas att ni har haft det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0