God morgon

David och jag slutade halv 4 igår och åkte in till Valbo för att gå på den nya outleten som har öppnat där, Magasin X tror jag att det hette. Just igår fanns det nästan ingenting, men det gäller väl att vara där med jämna mellanrum och kika lite då och då utifall de fått in något nytt. David och jag köpte en varsin T-shirt iaf. Jag köpte en Adidas och David köpte en DC. Egentligen var det jag som skulle ha DCtröjan, men David norpade den och sa att han skulle ha den istället. Jag låter han tro att han var den som fick den, men jag kommer använda den ändå.

David åkte tillbaka till jobbet när vi kom hem så Jossi kom och kikade på L Word hemma hos mig och lekte till halv elva. Nu har jag snart inga avsnitt kvar att titta på, och när jag väl har sett alla, vad tusan ska jag ta mig till då?! Jag har inte en aning om när säsong 4 kommer till Sverige, men jag hoppas på SNART. Helst nyss.

Jag har fortfarande JÄTTEONT i mitt högra smalben. Jag vet inte vad det är, men det blir ingen träning idag i alla fall. Ska åka ner och titta men bollen ska jag inte röra. Då missar jag min andra träning sedan jag började förra året. SKIT. Jag vill inte missa någon träning. Jag blir så arg på mig själv. Kan inte benet bara bli bra på en gång så jag får träna igen? Det här betyder att jag inte kan rida i morgon heller. Apa. Jag kan inte gå utan att det smärtar i benet. Nu är jag lite arg.

Jag har precis städat mitt skrivbord här på kontoret. Dammråttorna hade invaderat hela bordet och städerskan verkar inte damma borden, så jag tog tag i det själv. Nu är det rent och dammfritt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0