God morgon

Igår jobbade David över till halv 12 på natten, stackarn. Jag var hemma och lekte med Jossi ända tills David kom hem. Vi kollade på fotboll, lagade mat, busade, städade och lagade en till kladdkaka. Vi var ju tvungen att göra en ny eftersom den andra blev fel i förrgår. Den vi gjorde igår blev inte helt rätt den heller, men inte lika sockerkakig och torr som den blev i förrgår. Jossi var världsgo och diskade medan jag drog fram dammsugaren och drog in allt damm som legat på golvet alldeles för länge. Zelda är livrädd för dammsugaren så hon gjorde några attacker och försökte bita i munstycket.

Halv tolv skjutsade jag hem Jossi, sen åkte jag hem och hoppade i säng och försökte sova. Det gick väl sådär med det kan man väl säga, det tog ett bra tag innan jag kunde snappla (det var väl så det hette Jossi?;) ) av och somna, men till slut så!

I morse när jag vaknade kändes det som jag hade sovit i 2 minuter. Jag kom knappt ur sängen för jag var så trött. Nu vill jag verkligen ha helg så jag får vila upp mig! I och för sig ska jag parta, så jag vet inte om jag kommer få så mycket vila. Eller, söndag får nog bli min vilodag. Då tänker jag ligga i soffan hela dagen och inte resa på mig i onödan.

Dax att jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0