gårdagen

Igår efter jobbet drog jag och David in till Sandviken och handlade lite. Vi var in på Kicks där jag fort som attan gjorde av med ettusen kronor. Inne på apoteket lyckades jag roffa åt mig grejer för fyra jävla hundra kronor. Jag köper typ bara tandkräm där för fyrtio spänn, men nu hittade jag miljoner grejer som kan vara bra att ha. Sen blev det en vända till systemet där jag blev femhundra kronor fattigare. 

På Kicks köpte jag i alla fall en foundation från Biotherm, hårspray från Toni&Guy, defence spray (värmeskydd till plattat hår) från samma märke och två ögonskuggeborstar. Jag har för mig det var något mer men jag kan inte komma på vad det var.

På apoteket köpte jag en febertermometer (David påstod att vi skulle köpa en rumpometer, hoppas som fan att han skojade), tandkräm, munspray, grejer till hundarna, Zon och reparil (till min benhinneinflammation som är tillbaka) och massa annat småtjafs.

På apoteket köpte jag massa Bacardi Breezer, en Passoa och en baileys mint chocolate. Mintchoklad måste vara något av det godaste som finns, så jag slet åt mig en så fort jag såg att den fanns i hyllan.

När jag kom hem skjutsade jag David till jobbet, hämtade Brutus hos Janne och Ewa och Jossi hos sig. Vi åkte hem och tog en promenad med hundarna och sen tog vi det lugnt resten av kvällen och hade det superbra som vanligt. David jobbade till halv tolv igår (som vanligt).

Kommentarer
Postat av: Lina

visste inte att dom hade bacardi på apoteket!? ;D

2008-04-29 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0