En kväll utan Jossi

När jag slutade åkte jag hem till Jossi och lekte ett tag, sen åkte vi till träningen. Jag var bara åskådare idag och det var kallt som tusan! Mina händer var stelfrusna och snoret i min näsa frös till is (nästan iaf). Jag hatar att jag inte kan träna. Jag ska vara tillbaka nästa vecka har jag bestämt. Jag knarkar tigerbalsam för tillfället och det tänker jag göra tills jag blir frisk.

Vet ni vad? Jossi är inte här idag. Det är nog rekord för oss tror jag. Hon är här varje dag till läggdags i vanliga fall, men inte idag konstigt nog :) Det känns lite tomt faktiskt. Eller skittomt! Du måste nog komma hit igen Josefine!

Nu har David tvingat mig att diska, så jag lär väl göra det då. Sen ska jag knäppa på L Word och sen blir det sängen.

God natt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Brallan

Klart att scrubs är bäst, alla är helt jävla underbara :) hur går det på fotbollen?:D

2008-04-18 @ 13:01:48
URL: http://eyman.blogg.se
Postat av: Brallan

ja det är tur som fan att han är fast, men som sagt, lite för sent!

åh, låter skit skojj:) nje jag tror inte jag orkar, tappade intresset eftersom det vart så mycket åka..ska ju troligtvis flytta i höst också så det känns lite onördigt:/ hade varit kul om jag bodde i järbien :D Detta klarar ni galant, ska komma och kolla iaf..vara hejjaklack som faaan haha!!

2008-04-18 @ 18:07:45
URL: http://eyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0