Bluebox.se

Den webshopen har hur mycket roliga saker som helst. Jag ska beställa 3 saker idag. 2 spel och en bok. Det ena spelet heter Våghals - sanning eller konsekvens. Det verkar hur kul som helst och HÄR finns några exempel på de frågor och uppgifterna man ska göra. Kan lova att jag tänker dra fram den på festerna när man har blivit sådär lagomt lullig och sprutar ur sig diverse pinsamheter ur kakhålet. Mohaha.


Det andra spelet heter sanning eller konsekvens - Elaka versionen. Denna blir nog ännu roligare - och pinsammare! Jag vet inte om jag kan dra fram det här spelet för vem som helst på en fest, men med rätt sällskap kan det här spelet bli fasligt kul!

Exempel ur kortleken:
Sanning -
'Vem av deltagarna är snyggast/sexigast/kåtast?'
'Om du var tvungen att döda en person, vem skulle det bli?'
'Beskriv med ord hur du onanerar'
'Har du nånsin använt någon sexleksak? Vilken?'

Konsekvens -
'Slicka på någonting, gruppen bestämmer'
'Lapa valfri dryck ur naveln på en slumpvis utvald deltagare'
'Välj en person du tycker om och jucka mot dennes ben som en hund och låtsas få orgasm'

Och så ska jag köpa Bibeln - En bok om mina vänner. Varje person får svara på ett sex-sidigt formulär med diverse frågor som avslöjar allt man både vill och inte vill veta om sin kompis. Det blir nog skitkul att ta fram om några år efter att man skrivit i boken och läsa vad alla gamla vänner skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0