ÄNTLIGEN HELG

Nu har jag gjort mina helvetesveckor! 12 dagar utan ledighet har tagit på krafterna. I helgen får jag äntligen sova hur länge jag vill och ingen jävla väckarklocka ska få störa mig i min skönhetssömn.

Var upp till hästen idag, och idag gick det hur bra som helst! Vi red genom Botjärn och på vägen hem stannade vi och red ett tag på ridbanan. Hon var supersvår i början, men på slutet fick jag henne att gå riktigt fint! Jag har extremt ont i min vänsterarm nu och kommer med största sannolikhet ha träningsvärk i den i morgon. Det var i alla fall hur roligt som helst att få henne att gå fint. Det är roligt att rida på banan!

Nu har jag nyss dragit i mig pasta med köttfärs med en halvliter bearnaisesås + ketchup (JA, det är gott!) och ska strax inta ryggläge i soffan som jag nu sitter i. David är och fixar en dator hos en arbetskollega, och sen ska han byta till sommardäck på bilen. Jag ska ut och gå en vända med Josefine lite senare. Sen blir det hem och sova så jag är ordentligt utvilad tills i morgon då matchen är.

SHIT nu blev jag nervös igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0