Up yours

Idag är jag inte att leka med. Morgonen började rätt bra men jag insåg rätt snabbt att jag skulle bli lite sen tll jobbet så jag speedade på som bara tusan. Jag blev klar och tog med mig alla saker + Zelda. Vi gick en vända som vi gör varje morgon (såklart) och jag tänkte att hon skulle göra ifrån sig. Men den jäveln vägrade skita! Efter en stund insåg jag att hon inte planerat att kräma ur sig så vi struntade i det och gick till bilen istället. Jag slängde in henne, startade bilen och stack ner handen i facket på förardörren för att ta isskrapan. Tror du det ligger någon jävla isskrapa där? Jag letade igenom hela fanskapet till bil men hittade ändå ingen!

Jag tog ett cd-fodral istället, det gick sådär. Jag skrapade enbart vad som var nödvändigt och slirade iväg mot jobbet. Ner för backen i skolan kom jag på att jag enbart har sommardäck som dessutom är lena som en babystjärt! Jag bromsade lite försiktigt och märkte att det var glashalt. Åkte på tvåan till jobbet i krypfart. När jag klev ur bilen såg jag in genom fönstret att 4 av mina "kära" arbetskamrater stod inne på mitt rum och jävlades. Så fort jag satte foten på trappen in så svischade det till, och alla var borta! När jag kom in så hade de såklart tejpat ihop i princip varenda pryl jag har på mitt skrivbord. ARGHH!

De såg nog på min mördande blick att jag inte var på humör så jag fick mail från Magnus där han snällt skrev god morgon. Jag svarade "NEJ!".

David har åkt till Stockholm. Han och chefen skulle ner på några möten och träffar med andra företag. Han kommer hem i eftermiddag och då sticker jag i väg på träning. Boxning idag, härligt att avreagera sig. Efter den blir det fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0