Sov över

Jag vaknade i morse och vände mig mot telefonen och stängde av alarmet. "Bara.. sova.. lite..ti..zzz.." 07.22 vaknade jag och flög upp ur sängen. Jag börjar jobba halv åtta! Brutus reste sig försiktigt och kollade frågande på mig med öronen åt varsitt håll och halvt vindögd. Zelda låg som en död gädda i sängen och rörde inte en min, öppnade inte ens ögonen och kollade vad jag höll på med. Hon gjorde ifrån sig en hög suck och ett gruff som betydde att jag var världens drygaste matte som stör henne i hennes skönhetssömn.

Jag sminkade mig på typ 1 minut (REKORD) och gömde håret under mössan. Satte på Brutus kläder och koppel. Sprang in i sovrummet och DROG ner Zelda från sängen och släpade henne till bilen medans Brutus skuttade omkring pigg som en lärka som vanligt. Åkte rally ner till Janne och Ewa för att lämna Brutus och slirade vidare till jobbet. 07.45 satte jag in foten på mitt kontor. HUH! Stressigt värre.

Jag kände mig rätt pigg när jag kom hit, men nu känner jag mig som en zombie igen. Jag blir typ svullen i ansiktet och får askgråa stora jävla fotbollar under ögonen när jag är trött. Jag är en hottie idag.

Kommentarer
Postat av: lookoverhere

oj va skönt :D !!!
älskar när man känner att man längtar efter träningarna...när de liksom ingår i ens liv utan att man tänker på det nämnelsvärt...hihi, ha de bra:D

2007-11-14 @ 18:54:27
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0