Sömnig

Idag är jag fruktansvärt trött. Jag har faktiskt svårt att hålla ögonen uppe. Kanske ska sätta in ett par tändstickor? Jag vaknade i morse, helt ensam. Eller, hundarna låg och tryckte mot mig som vanligt, men David var borta. Jag kom på att han åkt till England. Skrev ett lagomt spydigt meddelande och frågade varför han inte sagt hej då innan han åkte. Fick tillbaka att han hade väckt mig och att jag hade sagt hej då och plutat med läpparna. Oj då. Det hade jag inget minne alls av.

Fick precis sms från honom igen, nu har han kommit fram till England och sitter på tåget mot Leicester. Jag vill också åka till England! Jag har aldrig varit där.

Jag är fortfarande lite sur över hur träningen gick igår. Ingenting gick som jag ville! 2 usla mål, vad är det? ARGHH! Men i morgon är det träning igen och då jävlar ska jag göra bra ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: lookoverhere svarar:

är trött ja me=/ gäsp!

2007-11-13 @ 13:46:52
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0