Smörgåstårta

Det fick vi till lunch idag på jobbet. Vi slog rekord i mest utlevererade hissar i oktober så Cibes bjöd på smörgåstårta. Det var himla gott lär jag säga. David var nära att missa kalaset för han skulle vara inne i Sandviken 12.30. Men hann slängde i sig tårtan och drog efter 5 minuter, så hann kom i tid. Det är vitgolfen som ska besiktigas, hoppas den går igenom.

Vi kom och tänka på en sak jag och David. Vi har tre bilar men inte en enda vi kan åka särskilt långt med på vintern. Mustangen är förstås avställd under vinterhalvåret. Men vitgolfen har dåligt batteri och får för sig att vägra starta då och då, och min golf har ingen värme(David håller på att fixa den nu) och vinterdäcken är inte heller de bästa efter alla mina sladdlekar förra året. Anders ska fixa rosten på den, han är bäst i världen. Det är tur att jag har honom, han betyder mycket för mig.

I alla fall, så kan vi alltså inte åka långa turer med någon av bilarna. Vi behöver en kombi också, så att hundarna kan sitta i burar i skuffen. Pengar, pengar, pengar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0