Sliten..

Jag sitter kvar på jobbet. Känner mig ganska trött men jag jobbar på ändå.

NU HAR JAG FÅTT MIN JACKA! Jag har den i en påse bredvid mig. Jag åkte upp till ICA och två minuter senare var jag 2550:- fattigare. Herregud vad jag har slösat pengar denna månad. Det är sjukt. Jag har nog shoppat för drygt 7-8 TUSEN kronor! Oh god, hur ska detta sluta? Men jag har äntligen fått min skinnjacka, det är mer värt än alla pengar i världen... eh.. nästan i alla fall.

Christel ringde mig strax innan jag åkte till ICA. Hon är på väg hit nu och ska kolla på Zeldas sår. Jag har som sagt inte en aning om hur snittet ska se ut och hur mycket rodnad det får vara så jag tar det säkra före det osäkra och låter Christel kolla på det. Hon borde komma vilken sekund som helst nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0