Shopping

Igår var jag till Gävle. Tanken var att julklappar skulle inhandlas och present till Anders och mamma. Jag fick med mig julklappar åt de tre småttingarna i släkten, och mamma. Anders present glömde jag totalt bort när jag såg alla underbara saker i alla butiker. Jag kunde inte hålla mig. Snart orkade jag knappt hålla i alla kassar pga tyngden så jag gick till bilen och åkte från Gävle till Valbo istället.

I Valbo hittade jag minst lika mycket snygga grejer, så pengarna rann från kontot rätt snabbt där också. När jag kom hem var David tvungen att komma ner och hjälpa mig att bära upp alla grejer. Han såg inte allt för glad ut när han såg alla påsarna:

Lite gladare blev han när jag gav honom en julklapp i förskott. En cardigan från H&M köpte jag åt honom, så han är lite stilig när VD,n kommer till jobbet. Han har alltid sina skatetröjor på sig, och det uppskattas nog inte av mr. Sandberg.

Idag har jag jobbat på ICA, det gick bra. De har gjort om totalt i butiken nu, det är sjukt fint där nu, men jag hittar ingenstans. Alla kunder som frågade efter varor kunde jag inte hjälpa. Jag sprang omkring som en yr höna och letade efter de stackars kundernas varor. De hade dock överseende med det, så jag fick ingen utskällning av någon sur gammal gubbe idag heller :) Fast, det brukar jag ju inte få..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lite shopping =) Ska vi ta å ses nån gång nästa vecka? Jag har haft massor att göra nu så jag har inte hunnit höra av mig =/

2007-11-27 @ 16:17:10
Postat av: TEssa

Mä mitt namn försvann visst =)

2007-11-27 @ 16:17:53
URL: http://tessarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0