Så jävla snygg!

Jag är så sjukt snygg i min jacka nu så det är inte sant! Såhär nöjd har jag aldrig varit över någonting jag köpt, någonsin. Den kostade dock skjortan, men det gör faktiskt inte ett skit att den kostade lite stålar. Hade den kostat 10 tusen hade jag ändå tyckt att det varit välplacerade pengar.

Christel har varit här och kollat på såret nu. Hon tyckte att det såg bra ut, men lite irriterat längst upp. Det har jag och David också sett, men trott att det var lite värre än Christel sa. Det gjorde tydligen ingenting så länge det inte blev värre. Vi ska ta bort den lilla skorpan som bildats så att "skräpet" som ligger under får rinna ut.

Nu ska jag fortsätta jobba en stund till, om jag lyckas, jag svävar på moln och tänker inte på annat än min nya fina jacka.
image3
Äntligen är den min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0