Oh my..

Jag är DÖD idag. Fick med mig lapen till sängen och den släppte jag inte före klockan var ett! Jag somnade som ett lamm igår och snusade hela natten utan att vakna. Iofs sover jag som en avdankad ko varje natt och vaknar sällan under natten.

I morse fick jag släpa mig själv ur sängen och gick som en zombie in på toaletten för att sätta på duschen. Kollade mig i spegeln och skrek rätt ut, jag såg ut såhär, på riktigt!
 
Jag lugnade mig från chocktillståndet och hoppade in i duschen. Klädde sedan på mig mina oerhört sexiga mjukisbyxor med hål i grenen och började sminka mig. Det var en hel verksamhet idag att lyckas täcka över de svarta kloten runt ögonen samt alla röda snitt längs ansiktet som blivit när jag tryckt ansiktet rakt ner i kudden hela natten.

Träningen igår gick lite bättre än förra gången. Vi gjorde nickövningar. Med ett bowlingklot utklätt till en fotboll. Det gjorde så jävla ont! Jag tänder till när jag känner smärta, så jag skrek svordomar som småflickorna aldrig hört förr varje gång bollfan slog mot hjässan. Under matchen gjorde jag visseligen bara 2(kanske 3?) mål men spelet kändes bättre än sist.

Kommentarer
Postat av: Käll

HAHAHA.. "småflickorna" har nog varit med om mer än du tror skulle jag gissa på ;D

2007-11-15 @ 15:05:38
Postat av: Brallan

hahah ja det måste fan ha varit bowlingklot, de har du rätt i! det versta är att jag har typ en blåmärkes känsla i pannan, vad kan det bero på? ;)

2007-11-15 @ 16:31:31
URL: http://eyman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0