Oduglig

Igår kände jag mig urkass på fotbollen. Ingenting gick som jag ville. Det blev bara 2 (eller var det bara 1?) mål under matchen, och två mål under en övning. SKIT! Jag var asförbannad och spottade ur mig diverse svordomar. Men roligt var det ändå, det är det alltid!

Första dagen för Zelda att vara ensam idag sedan hon blev sjuk. När vi kom hem på lunchen låg hon ihopkurad längst upp i sängen och sov. Hon såg lite småsurig ut eftersom vi lämnat henne på morgonen, men hon blev glad så fort hon fick en godis.

Idag är det lugnt på träningsfronten, men jag känner för att träna! Det gör jag i och för sig varje dag. Men jag ska dessvärre jobba över idag, igen. Har triljoner saker att göra som måste bli gjort denna vecka.

Jädra kul inlägg hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0