Ny dag

Äntligen fredag. I och för sig har denna vecka gått ruskigt fort, men det är så skönt med fredagar. Vädret är inte det finaste, jädra snöslask!

Har nyss fikat, det var Magnus tur att baka denna fredag och vi fick morotskaka. Mums.

Zelda sitter bredvid mig och gnäller. David gick förbi utanför kontoret så nu sitter hon och gnäller eftersom han inte kom in och hälsade på henne.

Jag vill träna! Jag tränade inte igår så nu känner jag mig seg, slapp och svullen. Och det är ingen träning förrän fucking måndag! Ut och gå är tråkigt, kanske ska åka in och simma på badhuset? Det skulle vara jätteroligt! Anders, jag och Elias skulle åka in någon dag framöver, kanske ska ta det i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0