Ny dag

Igår hade vi hur kul som helst på träningen. Jag gjorde massor med mål, men missade lika många, hmpf. Jag lär köpa mig ett par riktiga inneskor för fotboll, dessa jag har nu är 1 dm höga i tårna.. minst!! Det var sjukt jobbigt och jag tog ut mig helt och hållet. Vilket kändes hur bra som helst när jag kom hem. Slängde i mig en risifrutti och hoppade i säng. 

Idag lyckades Zelda slicka på såret. David åker före mig till jobbet varje morgon när han lämnar Brutus hos J&E, så han tar alltid Zeldas tratt med sig när han åker så jag slipper släpa på den när jag går med henne. Så hon hade såret öppet och såklart kunde hon inte hålla sig från att lapa lite på såret. Det blev lite irriterat och rött, men jag gjorde rent med saltlösning på en gång så det är nog ingen fara.


Kom precis tillbaka från frukostfikat. En risifrutti svepte jag i mig. Jag äter minst 2 risifrutti varje dag. Mums!

Idag har jag inget inplanerat på schemat, inte ens träning. Jag känner verkligen för att träna ikväll också! Promenader är tråkiga och dessutom kan jag inte ta med mig Zelda för jag vill inte gå onödigt långa promenader med henne när hon har stygnen kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0