Jag visste det

Jag har länge funderat på om jag ska ta mig i kragen och skaffa mig en blogg. Alla gör det nuförtiden. Så, idag på morgonen har jag suttit och pillat lite på min nya blogg. Jag vill ju också ha en sån där flashig blogg som vissa har, men hur satan i gatan fixar man det? Den här får duga så länge. Ni ser ju vad jag skriver, eller hur? Det är huvudsaken.

Zelda ligger här under skrivbordet. Hon är i vägen för mig så jag sitter inte riktigt bekvämt, men jag vill inte störa henne i sin skönhetssömn, så jag får stå ut. Hennes tass ser bra ut, hon är dock lite svullen. Den har inte blivit värre de senaste dagarna så jag tror inte det är någon fara. Stygnen ska tas bort om ca 10 dagar, hoppas såret har läkt fint och att hon snart slipper den hemska tratten på huvudet.


Idag blir det träning som vanligt. Fotboll står på schemat. Den har krockat med Bootcampen som också går på måndagar, så jag kommer träna varannan vecka fotboll framöver. Bootcampen är ju trots allt sjukt bra träning som jag inte vill missa.

Snart drar pappa, Jocelyn och bror till Phillipinerna också. De åker nästa vecka och blir kvar till 1-2 januari någon gång. Jag är sjukt avundsjuk måste jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0