Husvisning

Idag har jag och David varit på husvisning. Jag är helt galen i det huset och skulle göra vad som helst för att få det. David gillar det också men han ser bara allt jobb i det hela. Huset är helt nyrustat men det finns rätt många missar som måste åtgärdas. ÄSCH! Men det är lite dyrt, 1 750 000 :- Fast det är det värt, tycker jag. Jag ska tjata lite mer på sambon min :P
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/24117 Där kan ni se bilder på hur det ser ut. Snyggt va?

Efter visningen var jag och jobbade. Tiden gick sakta och jag hade bara huset i huvudet hela tiden! Som tur var jobbade jag bara 3 timmar så jag kom snabbt hem igen. Då åkte jag ner till Janne och Ewa där David var. De bjöd på tårta eftersom det var fars dag. Löjligt att fira det tycker jag, men bullar är gott :P

Nu sitter jag hemma med både datorn och Brutus i knät. Han ligger och sover som en stock, Zelda ligger bredvid och smaskar i drömmen, vet inte vad hon håller på med.


Kommentarer
Postat av: Käll

Kan du skriva på lunar igen.. THIS SUCKS!

2007-11-12 @ 01:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0