Helg

Fredag. Igen. Veckorna går sjukt fort nu förtiden. Jag tycker det är helg jämt, men ändå försvinner den fort och den är det enda jag ser fram emot.

Idag fyller syrran år, så jag drog till Hofors efter jobbet och hälsade på henne. Anders, Emelie och Malin (A's flickvän) var där också, trevligt! Mamma hoppade i säng nästan på en gång jag kommit för hon skulle jobba natt. Vi åt smörgåstårta tills jag nästan kräktes. Efter det åt jag lite kakor (jag ser ut som en michelingubbe snart) och 20 minuter senare tog jag en till bit smörgåstårta. Det ser ut som jag har en fotboll i magen.

När jag kom hem hade Pålman och Carro kommit, med pizza. Huh! Jag kunde inte hålla mig så jag snodde några snuttar från Davids pizza. Nu ligger jag helt utslagen i soffan och tänker inte röra mig en meter till ikväll. Eller, hundarna ska väl rastas lite senare, om jag inte lyckas få David att göra det själv.

I morgon ska jag åka till Gävle och Valbo för att handla lite julklappar. Helt själv ska jag åka. Jag tänkte först åka till Borlänge, men jag orkar inte åka hela vägen dit ensam. Gävle får duga bra.

Det kommer säkerligen sluta med att jag kommer hem med dubbelt så många saker till mig själv än julklappar till andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0