Hälseneinflammation?

Något fel är det i alla fall. Jag har inte ont, men känslan som finns i hälen borde inte vara där. Jag låter det vara några dagar till och hoppas att det försvinner. Jag vägrar att skippa träningar så länge jag kan stå på benet! Nej då, men än så länge är det ingen fara, bara det inte blir värre för då lär jag tvunget vila från träningar. SKIT.

Igår var det onsdag och som vanligt 2 träningar den dagen. Började med boxning. Det var ett roligt pass, men jag tar inte i allt vad jag har, eftersom jag vet att krafter måste finnas kvar till nästa träning. I början av passet kände jag mig helt mosig och musklerna var som spagetti och ville inte fungera. Det värkte i armarna och min ork tog slut nästan på en gång. Men ju längre vi höll på desto mer krafter fick jag.

En timme senare knatade jag hem och gjorde ett paket nudlar (nyttigt va? ;) ) som jag tyckte var rätt äckligt så jag slängde hälften. Klämde på mig benskydden och bytte tisha. Sen sprang jag ner till flickorna i gymnastiksalen där vi har fotbollen.

Träningen gick bra till en början, men på slutet blev laget trött. Men vi vann ändå mot de andra flickorna. De nykommna flickorna i laget (jag, Sofia, Evelina, Emelie) spelade mot de som varit med några år. De blev två lag så sammanlagt var vi tre lag som spelade mot varandra. De laget som vann stod kvar på planen och bytte gjorde förlorarna med det tredje laget. Vi spelade 2-minutersmatcher och "mitt" lag vann nästan alla matcher. Vi fick gå av 2 gånger och då förlorade vi bara 1 av de matcherna och den andra blev oavgjord. I början spelade vi som sagt ganska bra, men på slutet slappnade vi av och var trötta. Vi vann matchen ändå, men spelade himla dåligt. Bättre ska vi vara på måndag!


Idag är det torsdag, då har jag ingen träning alls. Jag vill träna! Men det är nog bra att jag får vila tassen så den blir bra tills på måndag igen. Då ska jag faktiskt inte gå på fotbollen. Det är sista gången på Bootcamp då så jag, Maria och Martin ska dit och köra järnet. 


På lördag åker jag och David ner till Stockholm med Sumpa och Lina. Vi ska på julbord på Gröna Lund med Pålman och Carro. De frågade i somras om vi ville med, så det har varit bestämt länge. Det ska bli skitkul att komma iväg och göra något annorlunda. Carro och Pålman har bjudit några av sina vänner från Stockholm och Uppsala så vi blir 10-15 stycken sammanlagt. Det är Sveriges största vilda julbord. Jag tror till och med att det finns björnköttbullar. Dessutom var dessertbordet bland de största och bästa som fanns i Sverige. WOW, jag ska äta mig mätt på chokladmousse, ischoklad och pajer!

image12

 


Det ser rätt maffigt ut när man ser bilderna. Det som är synd är att vi måste åka hem på en gång vi är färdiga. Jag skulle vilja gå på stan en sväng och kika runt lite i staden, men Sumpa ska upp och jobba förmiddag så vi måste vara hemma i tid så han orkar upp till jobbet. Siit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0