ÄNTLIGEN!

Jag fick just ett meddelande: "Varor från Zoovillage hämtas efter 17:00 på ICA Järbo uppge löpnr ****-* och pinkod **** belopp 1655,00 kr". ÄNTLIGEN kommer min jacka till mig. Jag har kollat mailen fyrtioelva gånger per dag och väntat på att få en bekräftelse på att paketet landat i byn. Jag har inte fått något mail och var orolig att det blivit något fel med leveransen. Jag funderade i morse om jag skulle ringa kundtjänst igen och fråga om de skickat jackan eller inte. En stund efter fick jag meddelandet på telefonen!

En till glad överraskning fick jag när jag kollade postlådan på lunchen. En lapp från posten! "Välkommen att hämta brevpostförskott hos ICA Supermarket Järbo". Mina varor från Melta har kommit ! Jag har beställt julklapp till syster och Corpse Bride figurset som en julklapp till både mig och David. Jag har sedan tidigare de här dockorna och de här barnen och tyckte att dessa skulle passa bra i hyllan tillsammans med resten av samlingen.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0