Äntligen måndag!

Det har jag nog aldrig menat förut, men jag har längtat hela helgen till denna dag. FOTBOLL! Jag har varit sjukt taggad sedan förra träningen, och ikväll kör vi äntligen igen. Om jag fick välja skulle vi ha träning varje dag, men det är nog bara jag som vill det.

Det snöar som bara sjutton här i Järbo nu. Snö och vinter är det värsta jag vet, jag tål inte kylan! Jag vill ha sommar igen och sen kan den stanna för resten av mitt liv. Det får gärna vara snö på min födelsedag, julafton och nyårsafton. Sen kan den försvinna över en natt så jag vaknar till strålande solsken och 25 plusgrader.


Men jag lär nog erkänna ändå att det är bättre att det snöar, än att det regnar som det gjorde häromdagen. Varje gång vi är ute med hundarna i slasket drar de in ett helt grustag i lägenheten, vilket är jävligt jobbigt. Så hellre kallt och snö, än slask och nollgradigt. Över lag är det fuktigt ute när temperaturen ligger runt noll, så det känns oftast kallare än vad det gör ute i ca 5-10 minusgrader. Bättre nu alltså. Men helst sommar.


Kommentarer
Postat av: Käll

this is.. BULLSHIT ;D
både bloggen och "snön",
sommar to the people :D

2007-11-12 @ 13:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0