Yay, I'm alive.

Jodå, jag lever. Hade i princip glömt bort bloggen bara.

Julen var hur bra som helst nere i Djupdahl (en del av Järbo), vi var inte alls så många vi brukar, men det var mysigt ändå. Jag fick supermånga paket fast varken mamma eller pappa var där. På juldagen åkte jag till mamma i Hofors och delade ut paket till syrran och henne. Sen gick jag, Anders och Malin ut på folkan. Jag hade riktigt kul faktiskt! Det var första gången jag drack alkohol sedan midsommar. Ska jag vara ärlig så har jag fått lite mersmak, men det vågar jag inte berätta för David, då blir han lite kinkig tror jag :)



Under dagarna jag varit ledig har vi inte gjort särskilt mycket. Vaknat runt tolv och sett ut som en zombie resten av dagen. Jag har tagit det så lugnt man bara kan, vilket har varit skönt, men nu börjar jag känna mig som en michelingubbe så nu är det dax för träningarna att starta. Andra veckan i januari kör vi igång igen. Jag längtar.

I mellandagarna var vi till Sågmyra och Insjön en sväng. Jag shoppade, alldeles för mycket som vanligt. 3 elvine-jackor, 1 t-shirt och 1 cardigan från Filippa K, strumpbyxor, linne från Pour och halsband. I Insjön köpte jag en t-shirt från Ed Hardy och en annan från Affliction. På Fabriksbutiken köpte jag en stor Iittala-skål (se bild nedan), en liten Iittala-skål, en stor glasburk, också från Iittala, kockkniv från Hackman, mjölkkanna från Höganäs, två tallrikar från Höganäs och två grytunderlägg. Det var nog allt.

Några av de saker som inhandlades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0