Update

Fast,  jag har inte så mycket nyheter att förtälla när jag tänker efter.

Helgen har varit lugn, som alla andra helger. Vi var slöa i lördags och beställde mat från Malaysian Butterfly. Och påmindes än en gång om hur billigt det är att äta där, det blir samma pris minus dryck som om vi hade ätit på McDonalds. Jag tror vi kör på Malaysian i fortsättningen.... Det sa vi iofs sist också, och glömde bort det.

Syrran ligger på sjukhus och har gjort sedan lördags förmiddag. Hon har haft migrän sedan i torsdags som inte blev bättre. Så hon fick åka ambulans in i lördags och ligga kvar över natten. De gav henne något som skulle lindra migränen men det tog inte alls på henne. Hon skulle egentligen fått åka hem på söndagmorgonen men eftersom hon inte blivit bättre stannade hon en natt till. Idag ska en neurolog till henne. Antagligen kunde en nerv ligga i kläm och orsaka hennes migrän. Hon kan inte sitta eller stå upp, då kräks hon och har ont, hon måste ligga ner hela tiden.

Idag kommer nya tränaren och snackar lite med oss brudar. Dennis Haranen blir det. Hoppas att han är bra. Jag har hört att han inte ska vara så himla bra (av en av hans gamla spelare som han tränade) men han kanske har blivit bättre med åren, förhoppningsvis. Det som enligt henne var negativt var att han var väldigt hård och bestämmande, men det tycker jag är bra. Det behövs verkligen i laget också, just nu springer alla brudar omkring som yra höns och förstår ingenting, vissa kan inte ens reglerna (?!?!?!?!). Fast de brudar som inte kan spela får ju antagligen inte vara med på matcher heller, hoppas jag iaf! Men det finns några duktiga brudar så det kan nog bli rätt bra ändå det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0