En sån där lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Om det ligger någon på tvären måste den ju ut?
Titta på dig själv i spegeln: Mest hela tiden för att se om allt sitter på plats.
Gnälla: Jag är jordens gnällkärring!
Skrika: Jag har nog inte skrikit på flera år, men höja rösten brukar jag göra. Till hundarna och David. 
Sova: Som en sten.
Ha ångest: Nej, vad ska det vara bra för?
Skada dig själv med flit: Men oh my god NO!
Ta mediciner du inte borde ta: Ja
Vilja dö: Nej, det är inte bra
Drömma mardrömmar: Nej. Eller, det har hänt att jag drömt om en tjej I used to know som jag vill strypa. Det gills som mardröm, när hon är med i drömmen.
Drömma sexdrömmar: Det finns inga bättre drömmar!
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej, jag tål inte sånt. Det är fittan jag used to know expert på, vara olika personligheter med olika människor hon umgås med.
Klä dig i svart: Ja, oftast.
Gå till kyrkan: Bara vid bröllop, dop och begravningar.
Gå i skolan: Nej, tog studenten för 2½ år sedan. SHIT, ÄR DET SÅ LÄNGESEN?!
Röka: Jag har inte rökt sedan mars 2007.
Ljuga: Det har alla gjort någon gång. Men jag är oftast ärlig, så ärlig så vissa tycker jag är FÖR ärlig, hur man nu kan vara det? Det är väl miljoner gånger bättre att säga sanningen än att ljuga.
Hata folk: Förut hatade jag 1 person, nu hatar jag 2. Roligt att de är "bästa vänner" också. (at least that's what they tell eachother, jag har hört annat)
Lita på folk: Jag litar inte på någon förutom Anders och David. Alla andra har bevisat motsatsen.

VEM:

Saknar du: Erik som är i Phillipinerna och kommer hem 4 januari. Och Felix.
Vill du döda: Ingen, men vissa dagar vill jag slita av håret på vissa och klösa ögonen ur människan.
Rörde dig sist: När jag drog handen från musen till tangentbordet.
Vill du slå: De två fröknarna.
Kramade du sist: David
Vill du prata med: En vän som tydligen undanhållit viss "viktiga" händelser som jag trodde hon ville dela med sig av.
Skrek du på sist: Zelda
Vill du vara som: Ingen annan än mig själv.
Sårade dig sist: En god vän.
Vill du bli galet full med: Jag blir inte galet full. Jag har inte druckit en droppe sedan i juni.
Gjorde dig riktigt glad senast: Jag blir lyckligare än lyckligast när jag kollar på Scrubs.
Fick du sms från senast: Sofie
Ringde dig senast: Anders

HAR DU:
För många vänner:
Nej, absolut inte.
Förföljelsemani: 
Tvångstankar: " Jag MÅSTE hinna förbi lyktstolpen innan den mötande bilen åker förbi mig" "Jag får INTE gå på skarvarna mellan kakelplattorna i Valbo köpcentrum" "Om det börjar klia någonstans på min kropp inom 5 sekunder så kommer någon i min närhet göra sig illa" m.m
Någon annan psykisk sjukdom: Nej, inte vad jag vet.
Någon fysisk sjukdom: Träningsnarkoman? :D
Någon skada: Något fel på min hälsena. Har kommit fram till att det antagligen inte är inflamation.
Färgat håret: Ja, men nu är det blekt. Funderar på att färga det mörkt nu i vinter.
Brutit några ben: Ja, armen när jag flög av en häst som skenade.
Några piercings: Septum, läppen, tungan och en uttöjning i örat på 10 mm.
Egen dator: Japp, två stycken. David har 5.
Bra självförtroende: Periodvis
Kysst någon: Ja
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Jo
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Ja, när jag var liten snodde jag ett halsband av min kompis. Men jag fick dåligt samvete och lämnade tillbaka det. Lila hårfärg på rusta har jag norpat också.
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja, vekar.
Gjort något olagligt: Jag kör fort.

HUR:
Går du: Normalt
Svarar du i telefonen: "Aaaah?" " Aaalå deä Jessie"
Fördriver du tiden: Jobbar, tränar (mig själv och hundar), kollar på Scrubs och sover.
Mycket pengar har du: Så mycket att David tycker att jag ska spara 10 tusen i månaden? PUH, ALDRIG!
Tjänar du pengar: Ja
Ofta diskar du: David diskar. Mohaha.
Ofta städar du: När David hotar med att lämna mig om jag inte börjar hjälpa till.  
Många stör du dig på: Ganska många faktiskt. Jag är ganska kinkig av mig.
Ofta träffar du din familj: Pappa träffar jag varje dag på jobbet eftersom vi jobbar ihop (nu är han dock i Phillipinerna i 2 månader). Mamma träffar jag 1-2 gånger i månaden.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag ska bli lika rik som Oprah.
På gud: Nej
På rymdvarelser: Ja, eller jag tror att det finns liv på andra planerer i typ atomstorlek.
Att folk tycker om dig: Ja, vissa gör nog det. Andra gillar nog inte att jag är så ärlig och säger vad jag tycker.
På ett liv efter detta: Jag tror att vi vaknar och inser att detta liv var en dröm.
Att fiskar kan tänka: Ja, hur ska de annars förstå att de måste upp och leka i bäcken varje säsong, eller att de måste passa sig för fiender och liknande?
Att du kommer leva länge: Ja, i all evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0