Bävergryta och björnköttbullar

Ja, just det! Det var bara två av alla konstiga maträtter det fanns att välja bland. Jag provade båda, men ingen var någon höjdare. Bävern smakade järn och någon konstig eftersmak, och björnen smakade just..  björn!

Efter julbordet tog vi en vända runt på Gröna Lund och kikade på julskyltningen. Jag och Lina åkte popexpressen! Vi trodde att maten var förlorad och stackarn mittemot oss skulle få en kaskadspya rakt i nyllet, men vi lyckades behålla käket i krubban under hela färden.

På väg hem somnade jag i bilen och vaknade av reklamen på p3 som skrek "VAKNA MED P3...."  Kunde inte somna om så jag satt halvöd hela vägen hem.

Några särskilda saker har inte hänt i veckan. Jag missade fotbollen i måndags och gick istället på Bootcamp! Sista gången för säsongen! Körde på som bara tusan och en tjej bredvid mig tog i så hon nästan kräktes, bokstavligen.

Idag är det onsdag, onsdag betyder träning x2! Först är det boxing som gäller, sen FUSSBÖLL! Finally!

Snart är det lunch, vi har slagit nytt utleveransrekord så därför bjuder firman på pizza idag! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0